A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
ВОСКРЕСЕНСЬКА ОБ'ЄДНАНА ТЕРИТОРІАЛЬНА ГРОМАДА
Пологівського району Запорізької області

ЦНАП

ВІДДІЛ З ПИТАНЬ ОРГАНІЗЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЦЕНТРУ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ВОСКРЕСЕНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ПОЛОГІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАПОРІЗЬКОЇОБЛАСТІ

 

Керівник відділуАнтонова Ріта Ігорівна

Телефон: 0660865541

Відділ з питань організації діяльності Центру надання адміністративних послуг Воскресенської сільської ради Пологівського району Запорізької області створено рішенням Чапаєвської сільської ради Пологівського району Запорізької області № 8 від 11.03.2016 року з метою забезпечення доступності та спрощення одержання адміністративних послуг фізичним та юридичним особам.

 

Контакти:

 

70624, Запорізька область, Пологівський район, село Воскресенка, вул. Центральна, 312.

 

Електронна пошта: ch_cnap@ukr.net

 

Офіційна сторінка на сайті Воскресенської об’єднаної територіальної громади:

https://voskresenka-gromada.gov.ua/cnap-15-36-23-26-05-2020/

 

Основні принципи роботи:

  • верховенство права, законність, юридична визначеність.
  • стабільність.
  • рівність перед законом.
  • відкритість та прозорість.
  • оперативність та своєчасність.
  • доступність інформації про надання адміністративних послуг.
  • захищеність персональних даних.
  • раціональна мінімізація кількості документів та процедурних дій, що вимагаються для отримання адміністративних послуг.
  • неупередженість та справедливість.
  • доступність та зручність для суб’єктів звернення.
  • запобігання корупційних дій, ліквідація посередницьких послуг.
  • забезпечення вільного доступу суб'єктів звернення до інформації про стан розгляду звернень.

 

Основні завдання:

  • організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень.
  • спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання.
  • забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністратора.
  • прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, їх реєстрація та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання.
  • видача суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішень про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення щодо можливості отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг.
  • здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг термінів розгляду справ та прийняття рішень.
  • надання адміністративних послуг у випадках, передбачених законом.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь