Нові онлайн послуги!
НОВІ ОНЛАЙН ПОСЛУГИ
Пенсійний фонд України запровадив основний електронний ресурс Веб-портал електронних послуг, на якому постійно удосконалюється та спрощується механізм для користування. Разом з тим, попит на отримання довідок безпосередньо в сервісних центрах головного управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області не зменшується – з початку року станом на 01.06.2020 року видано 59,3 тис. довідок мешканцям області.
Працюючі громадяни звертаються переважно за отриманням довідок за формами ОК-5, ОК-7 та Додатку 9, а пенсіонери – за довідкою про доходи (розмір пенсійних виплат).
Довідка ОК-5 формується за будь-який період, починаючи з 2000 року, та містить відомості про суми заробітку для нарахування пенсії і страховий стаж. Тому вона, як правило, використовується органами Пенсійного фонду для призначення (перерахунку) пенсії.
Довідка ОК-7 формується за період з 2011 року і містить відомості про суми заробітної плати, з якої сплачується єдиний внесок (у межах максимальної величини) та страховий стаж.
Додаток 9 або «Довідка про трудовий та страховий стаж» формується за період з 2004 року і не містить суми нарахованої заробітної плати, але в ній чітко визначено, за який період страхові внески сплачені в повному обсязі, а за який – частково. Наразі роботодавці активно використовують цей вид довідки для визначення страхового стажу під час нарахування допомоги у зв’язку з тимчасовою втратою непрацездатності.
Довідки про розмір пенсії видаються за будь-який період за вимогою пенсіонера. На сьогодні усі довідки можна отримати у будь-якому органі Пенсійного фонду України незалежно від місця реєстрації, місця фактичного проживання чи перебування на обліку.
У сервісних центрах довідки видаються громадянам особисто при наявності при пред’явленні паспорта (іншого документа, що посвідчує особу), документа, який підтверджує реєстраційний номер облікової картки платника податків або право здійснювати будь-які платежі за серією та/або номером паспорта, свідоцтва про загальнообов’язкове соціальне страхування чи пенсійного посвідчення (електронного/паперового). У разі якщо застрахованою особою є неповнолітня або недієздатна особа чи особа, цивільна дієздатність якої обмежена, - батькам, опікуну, піклувальнику (законному представнику), представнику закладу, який здійснює опіку та піклування, при пред’явленні документів, що дають змогу Пенсійному фонду України ідентифікувати застраховану особу та її законного представника чи піклувальника або представника закладу, який здійснює опіку та піклування, а також документів, що підтверджують статус законного представника застрахованої особи чи її піклувальника або представника закладу, який здійснює опіку та піклування (відповідне посвідчення, свідоцтво про народження, рішення суду тощо. Представнику застрахованої особи чи страхувальника – при пред’явленні документів, що посвідчують особу представника та її повноваження діяти від імені особи, яку він представляє, а також засвідчених копій документів, що дають змогу Пенсійному фонду ідентифікувати застраховану особу, страхувальника.
Окрім цього, необхідні довідки можна отримати і під час проведення виїзних прийомів громадян, на віддалених робочих місцях, а також –дистанційно через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України.
Для отримання консультацій звертайтеся до Пологівського відділу обслуговування громадян (сервісний центр) управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області за номером горячої телефонної лінії: 2-37-95, або за адресою: м.Пологи, вул..Магістральна, 245.