A A A K K K
для людей із порушенням зору
ВОСКРЕСЕНСЬКА ОБ'ЄДНАНА ТЕРИТОРІАЛЬНА ГРОМАДА
Пологівського району Запорізької області

Підтримка діяльності та розвитку підприємництва

Дата: 03.11.2021 10:28
Кількість переглядів: 680

                                                                                                                                               Додаток

Критерії формування проекту

 

Проекти приймаються за такими напрямками:

  • Аграрний сектор
  • Високотехнологічне машинобудування
  • Військово-промисловий комплекс
  • Енергетика
  • Ефективне природокористування
  • Інформаційно-телекомунікаційні технології
  • Космічні технології
  • Робототехніка
  • Створення нових речовин і матеріалів, нанотехнології
  • Малий та середній бізнес, сімейний бізнес (підприємництво)
  • Інклюзія та соціальний розвиток
  • Інші за вашою пропозицією

Структура проекту

  1. Мета проекту
  2. Термін проекту та його фінансова складова
  3. Текстовий опис:

Стадія фінансування pre-seed

Команда від 2 до 30 учасників

Наявність прототипу (опціонально)

Модель монетизації або перші клієнти

Високий потенціал масштабування

Наявність плану розвитку на 1-2 роки

  1. Відеозвернення(як бонус для презентації)

МЕТА ПРОЕКТУ

Ретельно продумана і цікава мета — одна з найважливіших складових успіху. Ви повинні добре уявляти, на що саме ви збираєте гроші: це може бути створення нового продукту або сервісу, серійне виробництво товарів, організація події та інше.

Чітко сформулюйте ідею, яку пропонуєте профінансувати. Якщо ви не повністю уявляєте, що саме вам потрібно, то аудиторія цю загадку ніколи не вирішить. Невиразна мета стане на заваді майбутньому успіху. 

Це приклад чітко сформульованої ідеї та мети. Що буду робити? Знімати фільм. Який? Короткометражний. Авторський? Ні, за мотивами книги. Адже якщо написати: фільм “Відродження" - у потенційного спонсора виникне безліч питань, він не зможе зрозуміти чого ви прагнете і чому ваша ідея особлива.

Нагадуємо, що ваша ідея має бути авторською, в деякій мірі новаторською, тобто такою, яка несе новизну, або покращує вже існуючий варіант. Якщо у вас є мета відкрити піцерію, але зовсім нового формату, такого, який ще не бачила Україна і ви опишете як це зробити, в чому її креативність та особливість - це безперечно крутий проект. Проте, якщо це чергова піцерія, яка по вашому концепту не відрізняється від інших, а можливо навіть гірше існуючих - не витрачайте час, такий проект не підтримають спонсори, шанси на успіх дуже мізерні.


ТЕРМІН ПРОЕКТУ ТА ЙОГО ФІНАНСОВА СКЛАДОВА

Приймаючи рішення про тривалість кампанії, беріть до уваги два фактори:

  • по-перше, ви маєте активно просувати проект і постійно підтримувати інтерес до нього. Цей процес вимагає багато сил та постійної кропіткої роботи. Краще підготуватись заздалегідь і на короткий період активізувати всі свої ресурси;
  • по-друге, спонсори часто відкладають рішення про участь в проекті, якщо бачать, що попереду ще багато часу. Як правило, привернути увагу вдруге важче, і є ризик, що на сторінку проекту вони не повернуться.

Тривалі проекти можливі, якщо у вас дуже велика фінансова мета або якщо ваш проект передбачає рекламну підтримку на весь період кампанії. Наприклад, музичний колектив, який планує просувати проект в багатомісячному гастрольному турі. 

Також оцініть період запуску проекту. Іноді автор може прорахуватись з сезоном і неминуче знизити інтерес до своєї ідеї. Наприклад, збір грошей на видання дитячих казок краще проводити восени, коли батьки починають готувати новорічні подарунки. А от інноваційний замок проти крадіжок велосипедів отримає найбільшу підтримку навесні.

Виходячи зі свого бюджету - розрахуйте раціональну суму збору коштів. А вже відштовхуючись від суми збору, подумайте над терміном.

 

Під час розрахунку фінансової мети першого проекту ми рекомендуємо мінімізувати заявлений бюджет. Справа навіть не в тому, що невелику суму швидше зібрати: людей, які повірять в дуже амбітні проекти поки що невідомого автора, знайти надзвичайно важко.

Визначаючи фінансову складову, слід врахувати наступне:

  1. Сума, необхідна для реалізації ідеї. Намагайтеся звести до мінімуму всі можливі витрати, але при цьому залишайте невеликий «резерв» в бюджеті для непередбачених витрат.
  2. Встановлені державою податки. Для фізичних осіб — 19,5% (НДФЛ - 18%, 1,5% військовий збір).

 Фрази типу “для запуску” та “щоб реалізувати” дуже розпливчаті, поясніть на прикладі статей витрат, будьте прозорі перед аудиторією.

ТЕКСТОВИЙ ОПИС

Презентуючи проект, ви пропонуєте людям продукт, на який витратили багато часу, сил і творчої енергії. Ви нічого не нав'язуєте, не вимагаєте і не просите, а демонструєте те, чим пишаєтесь. Також необхідно пам'ятати про авторські права: не використовуйте ані в описі свого проекту, ані у відеозверненні музичні твори та інші твори мистецтва, права на використання яких вам не належать.

 

Назва проекту. Для назви проекту у вас є 60 символів, тому вона повинна максимально повно та чітко відображати зміст кампанії. Оригінальне ім'я полегшує комунікацію між користувачами, а проект з розробки або ідеї перетворюється у торгівельну марку, бренд зі своєю історією і життям. Також у ньому може бути ім'я автора або назва організації, що представляє проект. Це особливо важливо, якщо ім'я або бренд знайомі широкій аудиторії.

 

Короткий опис — це текст, який користувачі платформи побачать у віджеті (віконце з обкладинкою та назвою на вітрині розділу «Проекти»), а також в описі. Саме цей текст буде автоматично завантажуватись в соціальних мережах під час посилання на проект.

Для короткого опису важлива стислість, оскільки необхідно доступно передати суть ідеї, використовуючи не більше 135 символів. Сенс проекту краще визначити у перших словах.

Одним з найбільш ефективних принципів викладу текстового опису проекту є сторітелінґ (під ним часто розуміють принцип неформальної розповіді про формальні речі, від англ. storytelling, story — «історія», tell — «говорити»). Тобто текст повинен розкривати цілий драматичний сюжет, що описує роботу автора над ідеєю. Тут можна вказати й інші ресурси, необхідні для втілення ідеї в життя. Наприклад, якщо автору потрібні волонтери або фахівці в проектну команду, це теж варто згадати в описі. 

 

Підготовки текстового опису:

Визначте реальну аудиторію проекту.

Використовуйте в описі зрозумілі цій аудиторії терміни та описові форми. 

Пишіть від першої особи (використовуйте займенники «я» або «ми»).

Поділ тексту на інформаційні блоки (про команду, про ідею, про мету краудфандингового проекту тощо) значно полегшує його сприйняття. Текст, доповнений відповідними за змістом ілюстраціями, сприймається легше; при цьому аудиторія дізнається про проект набагато більше. Дієва практика — візуалізація.

ВІДЕОЗВЕРНЕННЯ (як бонус до презентації проекту)

Більшість авторів вважає, що відеозвернення — один з найскладніших елементів проекту, і навіть не намагається вигадати щось цікавіше за двохвилинну монотонну розповідь на камеру. Разом з тим, важливість відеопрезентації важко переоцінити. 

Якісний ролик приблизно вдвічі збільшує шанси проекту на успіх. Крім того, він розширює можливості просування ідеї не тільки під час краудфандингу, але і після завершення. 

Не обмежуйте фантазію: складіть вірш або намалюйте картину, виконайте пісню, зробіть інсталяцію або влаштуйте флешмоб. Будьте зворушливі і відверті, а головне — будьте самим собою! Щирість ефективніша навіть за найбільш аргументований бізнес-план. Намагайтеся захопити людей ідеєю. 

Майте на увазі, що за статистикою більшість користувачів спочатку дивляться відео, а вже потім, якщо сподобалось, читають опис. Відео — це емоційна і творча складова проекту, яка дає аудиторії уявлення про автора і в окремих випадках демонструє його потенціал.

 

Що можна знімати у відео:

Себе і команду, залучену до проекту. Розкажіть трохи про себе, про те, як довго ви займаєтесь своєю справою, опишіть ваші основні досягнення в цій сфері.

Розкажіть коротко про проект: Що саме ви хочете створити? Як виникла ця ідея? На якій стадії знаходиться реалізація і чому вона важлива для вас? Які завдання стоять перед проектом? Які проблеми вирішує проект?

Поділіться планом реалізації проекту. Розкажіть про можливі складнощі. Поясніть, на що конкретно ви збираєтесь витратити гроші. Пам'ятайте загальний настрій: ви не просите про допомогу і не збираєте пожертви, а шукаєте однодумців. Підтримка потрібна не вам, а вашій ідеї.

Поділіться результатами, яких вже досягли: фотографіями, прототипами, дослідженнями, ескізами. У відео також варто показати шматочок вашої творчості (готовий прототип, уривок виступу, частину кліпу, фотографії робіт, фрагмент трейлера; можна створити щось просто в процесі зйомок).


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь