A A A K K K
для людей із порушенням зору
ВОСКРЕСЕНСЬКА ОБ'ЄДНАНА ТЕРИТОРІАЛЬНА ГРОМАДА
Пологівського району Запорізької області

АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА ПРО ПІДСУМКИ РОБОТИ ЗІ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН У ВОСКРЕСЕНСЬКІЙ СІЛЬСЬКІЙ РАДІ ПОЛОГІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ ЗА 2020 РІК

Дата: 22.11.2021 09:01
Кількість переглядів: 2

АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА

 ПРО ПІДСУМКИ РОБОТИ ЗІ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН У ВОСКРЕСЕНСЬКІЙ СІЛЬСЬКІЙ РАДІ ПОЛОГІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ ЗА 2020 РІК

          

         Воскресенською сільською радою (далі – сільська рада) протягом 2020 року здійснювались заходи щодо забезпечення вимог Закону України «Про звернення громадян»  та організації виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», а також відповідних розпоряджень голів облдержадміністрації та райдержадміністрації.

         Для організації роботи зі зверненнями громадян в сільській раді прийнято рішення виконавчого комітету № 11 від 19.02.2020 «Про організацію виконання вимог законодавства України щодо звернень громадян у 2020 році».

         На виконання вимог вищезазначеного Указу Президента на 2020 рік виконавчим комітетом сільської ради  щоквартально затверджувався графік виїзного особистого прийому громадян, а саме:

- Рішення № 4 від 22.01.2020 «Про затвердження графіка виїзного особистого прийому громадян за місцем роботи, а також у позаробочий час»;

- Рішення № 17 від 15.04.2020 «Про затвердження графіка виїзного особистого прийому громадян за місцем роботи, а також у позаробочий час»;

- Рішення № 29 від 22.07.2020 «Про затвердження графіка виїзного особистого прийому громадян за місцем роботи, а також у позаробочий час»;

- Рішення № 48 від 21.10.2020 «Про затвердження графіка виїзного особистого прийому громадян за місцем роботи, а також у позаробочий час».

         До відома громадян регулярно доводяться графіки особистих та виїзних прийомів керівництвом сільської ради, прямі та «гарячі» телефонні лінії, які проводяться фахівцями Запорізької облдержадміністрації та інших державних установ.

         Регулярно, за підсумками кварталу, півріччя вивчається характер звернень, готуються відповідні аналітичні довідки про стан роботи зі зверненнями громадян, які розглядаються на виконавчому комітеті,  доводяться до відома сільського голови.

         Особлива увага приділяється особистому прийому громадян сільським головою. В 2020 році головою сільської ради проведено 108 особистих прийомів, з них  56 -  виїзних.

         За 2020 рік на розгляд до сільської ради надійшло 848 звернень, що на 242 менше порівняно з 2019 роком (1090), в тому числі письмових – 848 (у 2019 році – 1090).  Всього порушено 848 питань. Найчастіше громадяни звертались з таких питань:

 

1) аграрної політики і земельних відносин –551 звернення або 65 % від загальної кількості звернень (782- протягом 2019 року) – це звернення щодо надання роз’яснень земельного законодавства, виділення земельних ділянок та правомірності використання земельних ділянок. Звернення щодо земельних питань регулярно виносяться на розгляд сесій сільської ради  та приймаються  відповідні рішення;

 

2)  соціального захисту – 105 звернень або 12 % від загальної кількості звернень (83 - у 2019 році) – це звернення щодо надання матеріальної допомоги, роз'яснення щодо порядку призначення субсидії, виплати коштів монетизованої субсидії на придбання твердого палива та скрапленого газу. Заявникам надано відповідні роз’яснення;

 

3) комунального господарства – 51  звернення або 6 % від загальної кількості звернень (49 у 2019 році) – це звернення щодо забезпечення водопостачанням, електропостачанням, незадовільним станом доріг. Заявникам надано відповідні роз’яснення;

 

4) охорони здоров’я – 23 звернення або 3 % від загальної кількості звернень (15 у 2019 році) – це звернення щодо забезпечення безкоштовними ліками, питання про відкриття аптек на території громади. Заявникам надано відповідні роз’яснення.

         За категоріями авторів звернення (здебільшого): інваліди І,ІІ,ІІІ груп - 16 %; ветеран праці - 12%.

         Усі заяви, які надійшли до сільської ради протягом 2020 року, детально опрацьовані, заявникам в належний термін надано відповіді. Вирішено позитивно – 439 звернень, дано роз’яснення -132, відмовлено в задоволенні - 0. Порушень термінів, неякісного розгляду звернень не зафіксовано.

 

Керівництвом сільської ради створюються всі умови для покращення соціально-економічного стану території:

 

- Приділяється значна увага питанню соціального захисту  населення. Ведеться облік всіх категорій  населення, які потребують соціального захисту. За кошти бюджету ОТГ забезпечено  перевезення пільгових категорій населення сільської ради на приміських автобусних маршрутах загального користування. Спеціалістами відділу з питань організації діяльності Центру надання адміністративних послуг постійно надаються  консультації жителям сіл ради з питань отримання одноразової допомоги на поховання, отримання допомоги при народженні дитини, отримання субсидій, допомоги малозабезпеченим сім’ям та інше. Всі одинокі  громадяни похилого віку знаходяться на обслуговуванні КУ «Центр надання соціальних послуг» сільської ради;

 

- Медичне обслуговування населення  здійснює  КНП «Воскресенський центр первинної медичної допомоги», до якого входять дві амбулаторії на засадах сімейної медицини та один фельдшерсько-акушерський пункт. Всі заклади охорони здоровя укомплектовані фахівцями  в повній мірі. Сімейними лікарями підписано декларацій майже з 90 % населення громади. Амбулаторії забезпечені автомобільним транспортом для обслуговування пацієнтів на дому;

- у 2020 році на квартирний облік було поставлено 4 особи  з числа дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування та 1 учасник АТО;

- на території сільської ради заборгованість по заробітній платі відсутня;

 

- газифікація сіл ради часткова;

 

- с. Воскресенка повністю забезпечено питною водою (проведено водогін), заплановано реконструкцію водогону в с. Кінські Роздори та будівництво трьох артезіанських свердловин;

 

- проблем  з транспортом та зв’язком на  території  сільської  ради  немає.

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь